3 metode prin care poti sa te promovezi online in domeniul instalatiilor
|Cu toti stim ca publicitatea s-a mutat online. Print-urile traditionale sunt adesea inlocuite acum cu promovarea in mediul online, unde oamenii au devenit mai receptivi. Asadar si strategiile de branding se muta de la raft in online.
Intr-un context in care digitalul prinde avant, companiile trebuie sa aiba o prezenta online tot mai activa, iar produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori. Comunicarea se poate face prin intermediul retelelor sociale precum Facebook, Twitter, bloguri ale companiei, dar exista si strategii online care pun mai mult accent si targeteaza vanzarea propriu-zisa a produsului/ servicului: promovare SEO, newsletter personalizat, site cu magazin online, afisaj cu bannere etc.
Un studiu publicat de Custora (predictive analytics platform for e-commerce) ne arata ca retele sociale nu vand aproape deloc prin comparatie cu cautarea organica si cu newsletter-ul clasic. Studiul ne arata ca in ultimii patru ani, retailerii online au ajuns la potentialii lor clienti printr-un newsletter, care a avut o rata de succes mai mare cu 7% procente. Drept dovada, deschiderea catre publicitatea online (campanie de e-mailing, banner online, prezentare de produs etc) e din ce in mai mare.
Mai mult, potrivit ANCOM, circa 36% din gospodariile din Romania detin o tableta sau mai multe, 73% au cel putin un smartphone, iar 55% laptopuri. “Internetul mobil este utilizat în principal pentru navigare, retele de socializare si e-mail, insa si pentru comunicarea vocala sau mesagerie instant. 78% dintre utilizatori îl folosesc zilnic sau aproape zilnic, iar alti 15% il folosesc de 2-3 ori pe saptamana.”
Avand o experienta de 10 ani in monitorizarea pietei constructiilor, o relatie de durata cu beneficiarii/ proiectantii/antreprenorii, specialistii InstalFocus pot sa iti spuna, de exemplu, cine sunt cei care acum construiesc si au nevoie de instalatii. Da, exact, potentialii tai clienti! Asadar, cum poti sa ajungi direct la acesti oameni? Iti recomandam 2 metode:
1. Fii prezent pe portalul InstalFocus, in cea mai mare comunitate a instalatoriilor din Romania. Interviurile, articolele de specialitate, prezentarile de produse/servici sunt cititte de catre publicul tau tinta din domeniul instalatiilor. Mai mult, saptamana de saptamana toate acestea ajung la cei 25.000 de aboanti activi pe piata instalatiilor.
2. Promoveaza-te targetat catre firme din piata instalatiilor, dar si catre beneficiari cu constructii active. printr-o campanie de newsletter personalizata. Sau daca vrei ca cei 25.000 de abonati InstalFocus sa faca cunostiinta cu produsele/serviciile tale, iti recomandam sa apari in newsletter-ul nostru saptamanal.
Testo: Recuzita completa a instalatorului pentru sezonul toamna-iarna, Parker: conducte modulare pentru aer comprimat care reduc la inim consumul, Soldec: Dezumidificatorul „invizibil” esential pentru piscina ta sau Pompe economice in aplicatii rezidentiale si nu numai, au fost cateva din campanile pe care specialistii InstalFocus le-au realizat pentru colaboratorii lor.
3. Promoveaza-te in revista digitala InstalFocus si o sa ai parte de branding si notorietate in piata instalatiilor din Romania! Mai mult, revista este citita atat de catre producatori de instalatii, furnizori si instalatori, cat si de beneficiari ale investitiilor rezidentiale, comerciale si industriale, dar si de proiectanti, arhitecti, constructori sau antreprenori.
Pana in 15 octombrie 2015 ai parte de o oferta speciala cu ocazia lansarii unui nou numar al revistri digitale InstalFocus :