Simtel Team a construit două centrale electrice pentru Kaufland România. Acțiunile companiei au înregistrat un plus de 5,5%

Simtel Team (SMTL), o companie românească de inginerie şi tehnologie listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti, a construit pentru Kaufland România două centrale electrice. Acestea au presupus instalarea a peste 1300 de panouri fotovoltaice.

zf.ro

Panourile instalate pe acoperişurile a două magazine din Bucureşti şi Focşani au o capacitate de 490,5 KWp şi reduc emisiile de dioxid de carbon cu peste 760 de tone pe an, scrie zf.ro.

„Centralele electrice fotovoltaice de pe acoperişurile clădirilor, construite pentru consum propriu, sunt o soluţie eficientă, de reducere a facturii de energie dar şi de protejare a mediului. Cele două proiecte construite la cheie au fost realizate în 2 luni şi jumătate şi au avut la bază cerinţe clare de la beneficiar. Le mulţumim celor de la Kaufland pentru încrederea acordată în implementarea acestora. Am gândit soluţiile si planificarea astfel încât două echipe au construit centralele în paralel, pe ambele locaţii. România trebuie să valorifice din ce în ce mai mult energia solară, deoarece aceasta este o soluţie reală pentru reducerea poluării şi astfel îmbunătăţirea calităţii vieţii, dar şi pentru eficientizarea consumului de energie, independenţa energetică pentru beneficiar şi predictibilitatea costului cu energia”, a declarat Iulian Nedea, cofondator şi CEO al Simtel Team.

Pentru cele două proiecte, perioada de la proiectare, autorizare, achiziţie, instalare şi punerea în funcţiune s-a întins pe parcursul a două luni şi jumătate.

„Credem cu tărie că energia ce provine din surse regenerabile este o alternativă viabilă, care ajută la menţinerea unui mediu mai curat şi mai sănătos. Kaufland România şi-a asumat misiunea de a investi constant într-un viitor sustenabil, alături de parteneri care înţeleg importanţa acestui demers şi sunt în măsură să ne faciliteze accesul la cele mai eficiente soluţii. Ne-am propus să dezvoltăm minim 9 instalaţii de panouri fotovoltaice în alte spaţii ce aparţin Kaufland România, anual, până în 2025. Iată că mai facem un pas important în acest sens, iar beneficiile sunt evidente. Fructificăm la capacitate maximă energia verde, cu efect imediat în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră şi a poluării, generând, totodată, o mai mare eficienţă economică”, menţionează Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs, Kaufland România.