AudioVision: Soluții audio-vizuale complete personalizate pentru orice afacere

AudioVision pune în valoare sunetul și lumina pentru a transforma fiecare locație într-o experiență memorabilă. Cu peste 20 de ani de experiență în piața audio și video profesională, echipa AudioVision se angajează să ofere soluții complete și personalizate, adaptate nevoilor și cerințelor fiecărui proiect.

Astăzi, ne concentrăm atenția asupra sfaturilor și capcanelor legate de achiziția corectă a soluțiilor de sonorizare și iluminat, dar și asupra proiectelor recente și provocărilor actuale în acest domeniu din România.

Care sunt 3 sfaturi pe care le-ați acorda unui client nou pentru achiziția corectă de soluții de sonorizare/iluminat?

Analiza spațiului. Primul sfat este analiza spațiului. În funcție de dimensiunea și forma acestuia, va trebui să aleagă echipamentul adecvat și să planifice dispunerea acestora. În plus, trebuie să ia în considerare suprafețele și materialele prezente în spațiu, cum ar fi podelele, pereții și tavanul, deoarece acestea pot influența rezultatul final.

Alegerea echipamentului. Următorul sfat este alegerea echipamentului potrivit. Echipamentele trebuie să fie adaptate la dimensiunea și forma spațiului și la tipul de muzică sau sau lumină pe care dorește să-l redea. Este important ca acestea să se integreze perfect în spațiu atât ca formă geometrică cât și coloristic.

Planificarea dispunerii echipamentelor. Planificarea dispunerii echipamentelor este esențială pentru a se asigura că sunetul și/sau lumina sunt distribuite în întregul spațiu ținând cont de caracteristicile echipamentelor alese cât și de geometria spațiului.

Care sunt 3 capcane/greșeli des întâlnite pe care observați că le fac cumpărătorii când achiziționează soluții de sonorizare/iluminat?

Alegerea produselor greșite. Pentru cele mai bune decizii este imperativă consultanța cu specialiști din domeniu înainte de alegerea echipamentului.

Controlul volumului. Controlul volumului este, de asemenea, esențial în sonorizarea adecvată a spațiului. Trebuie să se asigure că sistemul de sunet a fost ales conform nevoilor spațiului și că va fi folosit în acel sens. Pot apărea probleme tehnice dacă un sistem pentru sonorizare ambientală este folosit la un nivel mult prea ridicat pentru specificațiile acestuia.

Decizia finală. De multe ori, factorul decisiv în alegerea unui echipament este prețul cât mai scăzut și nu calitatea echipamentelor și îndeplinirea nevoilor spațiului.

Care sunt 2 -3 proiecte recente la care lucrați sau pe care le-ați finalizat recent și ce soluții tehnice din portofoliul dvs. ati folosit?

FIBA 3×3 World Tour – Constanta Masters: Pentru a reda activitățile în cea mai bună lumină, Audiovision a dezvoltat un sistem personalizat de iluminare pe baza dimensiunii spațiului și cerințelor arenei, format din:

  • 8x Prolights EclPanel TWC (pentru lumina albă cu CCT variabil)
  • 16x Prolights EclFresnel 2KVW (pentru lumina albă cu CCT variabil)
  • 16x Prolights Astra Wash19Pix (pentru lumina albă și efecte color tip wash pentru show)
  • 16x Prolights Astra Beam260IP (pentru efecte de beam și diferite tipare de forme pentru show)
  • 2x Prolights Mosaico L (pentru proiecție gobo)

Moussay Beach Club: Pentru a îndeplini cerința unui sistem de sonorizare potrivit pentru toate cele 3 zone principale, lounge, beach și dj, care în același timp să fie rezistent în fața unor condiții nefavorabile, am propus un sistem audio format din boxe KV2 Audio.

Iar pentru a îndeplini cerința de a completa cromatica deja prezentă, am apelat la opțiunea de “customize” a celor de la KV2 Audio pentru a crea boxe de culoare albă cu finisaj IP (protecție exterior).

Care sunt provocările momentului în segmentul în care activați?

Decizia finală a cumpărătorilor este puternic influențată de prețurile echipamentelor. Tocmai de aceea încercăm pe cât de mult posibil sa educăm clienții noștrii despre beneficiile unui sistem de sunet sau iluminat foarte bine gândit încă de la început, și despre repercursiunile alegerii unui echipament greșit. Există cercetări care arată că 42% dintre clienți rămân mai mult în spațiile în care se redă muzică de fundal de înaltă calitate. Vânzările au crescut chiar cu 32% atunci când muzica reflectă identitatea brandului și publicul țintă.

Cum vedeți evoluția pieței în nișa dvs. în România în următoarele 6-12 luni?

La fel ca întotdeauna, oricare ar fi evoluția pieței în urmatorul an, este foarte important să rămânem la curent cu cele mai recente tendințe și să oferim soluții pentru nevoile în schimbare ale clienților.

Ne puteți spune câteva din obiectivele AudioVision | ARA Events Solutions pe care le implementați în această perioadă?

Deoarece există o bază de modele de afaceri foarte variată atunci când vine vorba de nevoia de sonorizare sau iluminare profesională, dorim să atingem un public cât mai larg prin diferite campanii de marketing foarte bine targetate. Totodată, ne-am propus să susținem cât mai multe workshop-uri dedicate integratorilor și revânzatorilor pentru a exemplifica cele mai noi practici în domeniul audio-vizual.