5 metode prin care firmele de instalatii isi gasesc clientii
|Cum isi gasesc firmele de instalatii clientii? Sau cum si de ce clientii aleg anumite firme de instalatii? Sunt intrebari pe care fiecare companie care activeaza in domeniul instalatiilor, si nu numai, si le pune la un moment dat.
Specialistii InstalFocus v-au pregatit in acest articol cateva modalitati esentiale prin care puteti sa va gasiti clientii mai usor si sa lucrati la imaginea brandului in piata.
Iata care sunt principalele 5 metode prin care poti sa iti gasesti mai usor clientii:
1. Daca ai acces la informatii despre santiere. Avand in vedere ca, in vanzari, 2 din 5 zile ni le petrecm prospectand potentialii clienti, cine nu ar vrea sa aiba datele de contact ale persoanelor care au nevoie de serviciile/produsele tale? Ei construiesc si sigur au nevoie, singura diferenta este daca vor cumpara de la tine sau de la concurenta ta.
Cum iti alegii din potentailii clienti aceia pe care ti doresti? Simplu, le poti face o analiza inainte privind cifra lor de afaceri, partea de profit, persoanele cheie din conducere, tipul de lucrari in care sunt implicati, chiar si cate persoane din companie doreau sa isi schimbe jobul intr-o anumita perioada. Asadar, cum ar fi sa ai toate aceste Profile de Companie la un click distanta? Raportul de Investitii- IBC Focus le are!
Dar cum ar fi, de exemplu, daca vinzi corpuri de iluminat, radiatoare, tevi PEHD sau chiar hidranti sa stii exact cine sunt clientii care in urmatoarea perioada vor cumpara x bucati din respectivul produs? Ei bine, chiar daca in Romania nu exista pana acum o baza de date cu informatii atat de specifice si de complexe, acum exista si se numeste PROSPEC. Poti sa aflii exact cine sunt viitorii tai clienti atat in instalatii, cat si in constructii. Mai mult, iti vezi cota de piata, cine si in ce masura te specifica in caietele de sarcini.
2. Promoveaza-te targetat catre cei care acum construiesc sau urmeaza sa construiasca si au nevoie de instalatii. Fie ca vorbim de beneficiari, antreprenori sau proiectanti, o campanie de e-mail marketing printr-un newsletter personalizat te aduce mai aproape de targetul tau. La un click distanta ei pot sa vada beneficiile produsului/serviciului tau si chiar sa iti ceara in mod direct o oferta de pret. Cu o vasta experienta in domeniu si cu nume mari in portofoliu (Rehau, Grundfos, Geberit, Gewiss, Testo etc) specialistii IBC Focus iti garanteaza minim 10 cereri de oferta.
3. Promoveaza-te in cadrul unei comuitatii de instalatii/ instalatori. Imagineaza-ti un grup de 25.000 de oameni cu care ai ceva in comun: pasiunea sau nevoia de instalatii. O parte din ei activeaza in domeniul instalatiilor si isi cauta colaboratori pe diferite segmente. O alta parte este formata din oameni care au nevoie de anumite produse/servicii de instalatii si cauta informatii online despre ele sau de constructorii care cauta colaboratori pentru partea de instalatii. Daca vrei sa iti cresti notorietatea brandului si sa fii promovat saptamanal catre cei 25.000 de abonati activi, iti recomandam www.instalfocus.ro. Ne poti cere o oferta AICI.
4. Promoveaza-te printr-un catalog online de produse. Aici recomandam, in special producatorilor de instalatii sau distribuitorilor unici, sa isi faca un cont gratuit AICI pe ARHISPEC. ro. Fiind prezent pe Arhispec, esti luat in vizor exact de catre cei care isi cauta, de exemplu, materiale de instalatii pentru constructia lor. Devii firma potrivita cu produsul la locul potrivit! Ai posibilitatea ca produsul tau sa fie integrat in proiecte, sa vezi in timp real statistici pe piata si chiar si statistici legate de concurenta ta. Pozele, documentatiile, fisese tehnice, fisierele BIM, CAD fac produsul tau sa fie mai atragator si sa fie cautat de arhitectii, constructorii sau beneficiarii activi pe piata.
5. Fii prezent cu materialele tale de promovare direct pe santierul in constructie!
Cum ar fi daca cineva ar face peste 10.000 km lunar pentru ca materialele tale promotionale sa ajunga pe santiere, direct in mana personaelor de decizie? Primiti toate datele de contact ale persoanelor cu care au discutat agentii nostri… si chiar poze de la santiere… ce spuneti, eficienta actiune? Daca raspunsul este da, va recomandam PromoSantier.
Care metoda va place si se potriveste cel mai mult business-ului dumnevoastra?