Simone Beraudo, General Manager Termoclima Trade Solutions: Obiectivul este sa ne cunoasca toata lumea si metoda este una singura … muncind mult!

Termoclina este un proiect nou pe piata din Romania, importator exclusiv Carlieuklima, brand care si-a castigat pozitia de lider in productia de sisteme de incalzire prin radiatie destinate spatiilor industriale de mici, medii sau mari dimensiuni. Am vrut sa aflam cateva informatii despre ce inseamna Termoclima, dar si despre cum a reactionat piata din Romania la acest nou brand lansat, astfel am adresat o invitatie la un interviu lui Simone Beraudo, General Manager Termoclima Trade Solutions. Raspunsurile va invitam sa le regasiti mai jos.

Ce inseamna TERMOCLIMA pentru piata instalatiilor de incalzire radianta?

In momentul de fata, din pacate, Termoclima inseamna putin pentru ca deocamdata nu suntem cunoscuti, dar pana la sfarsitul anului cred ca vom avea o imagine buna, datorita serviciilor si produselor pe care le oferim.

Sunteti importator exclusiv CARLIEUKLIMA – ce planuri are CARLIEUKLIMA in Romania?

Sa fie partenerul principal al tuturor constructorilor de spatii industriale.

Care sunt principalele avantaje ale folosirii unor astfel de sisteme?

Economisirea de combustibil si energie, dar si posibilitatea incalzirii pe zone in orice spatiu indiferent de marimea lor, in doar cateva minute.

Ce ar trebui sa stie un client in clipa in care doreste sa achizitioneze o instalatie de incalzire?

Important este sa se adreseze unui profesionist care ii poate oferi cea mai buna solutie.

Daca este sa vorbim de proiecte – santiere, in ce faza e ideal ca un proprietar de hala sa ia legatura cu voi pentru a implementa solutiile? Cat de usor este sa fie implementate si in cazul unor cladiri deja existente?

Ideal ar fi in faza de proiectare, dar referitor la produsele noastre, acestea fiind instalate pe tavan, nu sunt probleme chiar daca acea cladire este deja existenta.

Pe langa proiecte industriale, caror tipuri de lucrari se mai adreseaza produsele CARLIEUKLIMA?

Avem si produse pentru uz casnic, de exemplu panouri radiante pentru pereti si tavan, pentru incalzire si climatizare de apartament sau casa.

Ce considerati ca lipseste in momentul de fata pietei de instalatii din Romania?

Nu lipseste nimic in Romania, piata a evoluat foarte repede.

Care ar fi top 3 atuuri care va diferentiaza de concurenta dvs?

Disponibilitate, promptitudine si raport pret – calitate.

Ce inseamna marketingul pentru compania ta? Care s-a dovedit a fi cea mai eficienta metoda de promovare si de unde vin cei mai multi clienti?

Sincer vorbind, cea mai eficienta metoda si cea mai simpla este sa te faci cunoscut mergand la sediul clientului si sa dai ochii cu el.

Ce v-ati propus pentru 2019 si cum planuiti sa va atingeti aceste obiective?

Obiectivul este sa ne cunoasca toata lumea si metoda este una singura…muncind mult!

Daca ati putea alege orice persoana, cu cine ati lua un pranz de afaceri?

Bineinteles, cu un client.

3 lucruri care nu lipsesc din rutina zilnica?

Planificare, zambet si vointa.