SANOTECHNIK – sfaturi pentru achizitia corecta a obiectelor sanitare

SANOTECHNIK​ este producator si importator de obiecte sanitare precum: inchideri de dus simple inclusiv Walk-in, cabine de dus complete cu hidromasj, saune, minipiscine supraterane, mobiliere PAL si MDF, ceramica si compozit, cazi de baie din Acryl 100%. Grupul este prezent in intreaga lume in 42 de tari si este in permanenta in cautarea de a oferi nu doar produse, dar si solutii moderne pentru baile clientilor. Cum arata piata din Romania si care sunt obiectivele pentru perioada urmatoare am aflat de la dl Sorin TOMESCU C.E.O. SANOTECHNIK Romania.

Care sunt 3 sfaturi pe care le-ati acorda unui client nou pentru achizitia corecta de obiecte sanitare?

  • Sa achizitioneze ceea ce este pe masura medie a bailor
  • Sa se concentreze pe produse care se fac in Romania, de exemplu SANOFLEX – cabine de dus
  • Sa se concentreze pe articole din Europa, avand in vedere timpul foarte mare de transport maritim din China

Care sunt 3 capcane/greseli des intalnite pe care observati ca le fac cumparatorii cand achizitioneaza obiecte sanitare?

  • Cumpara la sfatul asa zisilor meseriasi, care nu au nici o legatura cu domeniul
  • Nu asculta sfatul specialistilor din domeniu
  • Executa singuri etapa de montare, fara a avea experienta

Care sunt 2 -3 proiecte recente la care lucrati sau pe care le-ati finalizat recent si ce solutii tehnice din portofoliul dvs. ati folosit?

Din portofoliul nostru de lucrari recente, ne putem mandri cu faptul ca suntem furnizori de grup Kingfisher (solutii care sunt disponibile in reteaua Brico Depot Romania), mai exact pentru cazi cu hidro masaj. De asemenea, pe langa proiectele pe care le realizam alaturi de partenerii si clientii nostri, ne-am implicat in aceasta perioada si alaturi de Asociatia Book Land si am devenit sponsori intr-un proiect care asigura modernizarea a cca 150 de scoli la nivel national, cu precadere in zonele rurale.

Care sunt provocarile momentului in segmentul in care activati?

Din experienta noastra de pana acum, pot sa spun ca resimtim oarecum dificil in piata de profil sa gasim noi canale de distributie. Totodata, ne confruntam si cu asigurarea constanta a portofoliului de produse, pe fondul situatiei existente care, stim bine deja, afecteaza intreg sectorul de constructii.

Cum vedeți evolutia pietei in nisa dvs. in Romania in urmatoarele 6-12 luni?

Daca analizam situatia din prezent, pe fondul crizei economice la nivel mondial, preconizez ca in urmatoarele 6-12 luni in Romania pe piata in care activam vom observa o scadere destul de semnificativa. Estimez undeva la 35-40 de puncte procentuale.

Ne puteti spune cateva din obiectivele SANOTECHNIK pe care le implementati in aceasta perioada?

Asa cum am precizat, pentru noi in perioada urmatoare este important sa gasim noi canale de distributie. Totodata, lucram intens si constant sa imbunatatim portofoliul de produse si, in acelasi timp, eforturile noastre se concentreaza si spre mentinerea si motivarea echipei actuale fara de care nu am putea indeplini toate obiectivele propuse. Pe lista noastra de prioritati se afla mereu si dorinta de a oferi nu doar produse, dar si solutii moderne pentru baile clientilor nostri.