Radox: Investitii in mediul online si cum castiga in fata produselor chinezesti

_D7B38841. Cum credeti ca va evolua piata autohtona de instalatii termice in 2015 ?
Exista oportunitati in piata, iar noi le urmarim foarte atent. Competitia de pret este mare, insa exista si proiecte unde investitorii cred ca este importanta calitatea instalatiilor pentru un confort pe termen lung. Practic, daca faianta o poti schimba oricand in cazul in care alegerea initiala a fost mai putin buna, sa incepi sa schimbi instalatiile termice dupa finalizarea investitiei, poate deveni o mare aventura si o mare cheltuiala. Acestia sunt clientii nostri, cei care doresc sa stea linistiti mult timp dupa ce s-au mutat in noua casa, in noile birouri sau in noua hala de productie.
2. Mediul online castiga tot mai mult teren. Ce parere aveti despre promovarea online? Care este strategia de marketing Radox in 2015?
Cred foarte mult in mediul online. Este incredibil cat de des intru pe Google intr-o zi pentru a cauta informatii. Cand nu gasesc ceva, sunt foarte socata. In industria noastra, clientii cauta din ce in ce mai mult online. Locul achizitiei este inca la magazin, sau in showroom, dar propectarea o fac intai online.
Sunt si multi instalatori care au inceput sa foloseasca telefoane de generatie noua pentru a accesa informatii despre produse.
Noi investim inca din 2011 in a fi prezenti online. Am intampinat obstacole de diverse feluri, mai ales din prisma furnizorilor de solutii IT, insa continuam sa investim in acest canal de prezentare si vanzare pana cand vom fi multumiti cu imaginea noastra pe internet.
3. Ce tip de instalatie termica credeti ca exista in IAD? 🙂
O intrebare la care ma gandesc de cand am vazut chestionarul. Cu siguranta ca acolo sunt ceva mai putin preocupati de purificarea aerului sau de ventilatie 🙂 Probabil ca se axeaza foarte mult pe cazane mari pe lemne, panouri radiante uriase pe tavan, incalzire in pardoseala si in pereti, panouri solare, recuperatoare de caldura ca sa nu le scape nimic, niste cosuri de fum industriale. Sper sa fie ultima data in viata cand ma gandesc atat de detaliat la Iad.
4. LinkedIn sau Facebook?
Facebook.
5. Cum se lupta Radox cu invazia de produse ieftine produse in China?
Deloc. Sunt alt segment. Este ca si cum i-ar preocupa pe cei de la Audi de noul model Dacia. Un echipament produs ca la carte, cu toate elementele corecte, cu toate avizele, testele, aprobarile internationale, care respecta toate exigentele Uniunii Europene (si chiar sunt din ce in ce mai multe exigente in acest sens), nu sunt in competitie cu produsele din China.
Ca firma, noi venim cu solutii si produse care sa adauge un plus valoare in calitatea vietii clientilor si partenerilor nostri. Este extrem de complex sa realizam aceasta viziune cu produse din China.
6. Care sunt planurile de investitii ale Radox in urmatoarea perioada?
Anul acesta facem investitii in marketing, in mediul online, in prezentari fata  de clienti si parteneri, in traininguri pentru echipele noastre. Practic, ne dezvoltam sanatos, organic; sau, cum se spune acum ca e la moda: crestem Bio
Acest radiator înalt, stil panou, cu putere termică ridicată, este visul oricărui designer de interior. NOVA este foarte uşor de instalat, disponibil în variantă verticală şi orizontală. De asemenea, poate fi accesorizat cu unul sau mai multe suporturi pentru prosoape.



Add a Comment