Idea Casa: “Cardul Premium-Client vine in intampinarea dezvoltatorilor imobiliari, a proiectantilor si a antreprenorilor”
|Giorgio Ferraro: “In 2016 Idea Casa vine in intampinarea dezvoltatorilor imobiliari, a proiectantilor si a antreprenorilor, cu un produs de marketing, care isi propune sa impulsioneze vanzarile”.
Idea Casa este un magazin care reuneste intr-un singur loc companii ce duc mai departe traditia ceramicii italienesti, a obiectelor sanitare si a produselor de o eleganta binecunoscuta, definite prin functionalitate si grija pentru mediul inconjurator.
In acest interviu nu ne-am propus sa vorbim despre produsele pe care oricum le puteti gasi in magazin si pe www.ideacasa.ro. Am ales sa dezvoltam discutia in zona politicii de marketing a firmei, care asa cum o spune general managerul Giorgio Ferraro trebuie sa dezvolte si sa puna in practica idei creative. Idei de la Idea Casa.
1. Domnule Giorgio Ferraro suntem deja in 2016 si probabil ca aveti planuri noi, ca la orice inceput de an, dar ce ne puteti spune despre 2015? Daca trageti o linie puteti sa caracterizati in cateva cuvinte evolutia magazinului Idea Casa in anul care a trecut?
Giorgio Ferraro: 2015 a fost anul in care ne-am propus sa parcurgem o noua etapa de dezvoltare. O etapa care a inceput cu extinderea magazinului si a showroom-ului, iar apoi a continuat cu intensificarea campaniei de promovare a brandului Idea Casa si cu dezvoltarea politicii de marketing business to business. Intr-o piata in care dezvoltarea santierelor si a proiectelor noi de constructii a regresat mult, am considerat ca este momentul sa aducem la aceeasi masa a discutiilor dezvoltatorul imobiliar, proiectantul si antreprenorul si impreuna sa incercam o varianta de marketing si de vanzare care poate avantaja pe toata lumea.
Daca pornim din start de la idea ca nu adaosul mare te va imbogati ci o crestere constanta a comenzilor, se ajunge usor la concluzia ca dinamica vanzarii trebuie imbunatatita. Trebuie scurtat timpul dintre cerere si oferta si pastrata o cota de profit rezonabila.
Idea Casa vine in intampinarea dezvoltatorilor imobiliari, a proiectantilor si a antreprenorilor, cu un produs de marketing, care isi propune sa impulsioneze intr-un concept business to business, vanzarile de materiale pentru placarile si finisajele de interior, dar in acelasi timp da si posibilitatea partenerilor sai de a atrage mai usor clientul final. Cardul Premium-Client, pentru ca asa se numeste produsul, este un card simplu care-i da purtatorului posibilitatea de a cumpara de la Idea Casa si de a avea reduceri procentuale la plata, indiferent de cantitatea cumparata.
Cardul este preluat de catre dezvoltatorii, proiectantii sau antreprenorii care au semnat in prealabil cu noi un contract de parteneriat. Acestia il dau clientului final, beneficiarului constructiei, cu specificatia “ Client Premium recomandat de ….” si aici cei care au semnat cu noi contractul de parteneriat isi vor trece numele.
Comisionul in procente, generat de catre acest Card Premium se va transforma in discount in cazul clientului care vine si isi cumpara singur marfa de la Idea Casa, sau va fi platit dezvoltatorului, proiectantului sau antreprenorului in cazul in care acestia au incheiat cu beneficiarul o lucrare cu buget fix, lucrarea fiind astfel livrata “ la cheie”.
2. Ati testat deja aceasta modalitate de lucru? Si daca da, cat de profitabila vi se pare?
Giorgio Ferraro: De fapt in acest triunghi format din Idea Casa, colaboratorii Idea Casa si beneficiarul final toata lumea are de castigat, in primul rand pentru ca se va lua mai repede o decizie in ceea ce priveste achizitia, dand astfel dinamica vanzarii propriu-zise. O dinamica buna a vanzarii genereaza un rulaj mai bun iar valoarea totala a comisioanelor incasate de colaboratori va fi bineinteles mai mare raportata la unitatea de timp. Clientul final are la randul lui avantajul ca isi rezolva lucrarea mai ieftin, mai repede si simte ca este tratat ca un Client Premium. In final Idea Casa incheie un ciclu de vanzare cu un profit rezonabil generat de un rulaj rapid, fara a folosi o echipa intreaga de oameni de vanzari.
3. Asa cum ni l-ati prezentat ca si concept Cardul Premium-Client se pare ca functioneaza foarte bine, dar cum procedati ca sa-l puneti efectiv in practica?
Giorgio Ferraro: Acest sistem poate functiona foarte bine cu o singura conditie: sa existe o legatura rapida si date de contact reale intre cele trei parti –Idea Casa, colaboratorii Idea Casa si beneficiarul final al constructiei. Aici intervine meritul lui IBC Focus care prin intermediul site-ului sau www.raportuldeinvestitii.ro ne-a facilitat accesul la date si sortarea acestora in timp real.
Asa am reusit ca intr-un timp relativ scurt sa contactam mai multe firme cu care deja colaboram implementand cu succes Cardul Premium-Client.
Bineinteles ca nu vindem doar prin acest sistem. Zilnic ne trec pragul magazinului numerosi clienti admiratori ai elegantelor produse ceramice italienesti.
Daca aveti in plan o reamenajare a locuintei, va invit si pe dumneavoastra la Idea Casa de unde veti pleca cel putin cu o idee de design interior care sa va satisfaca.
4. Multumim pentru invitatie domnule Giorgio Ferraro. Ne bucuram in acelasi timp ca site-ul nostru a avut un efect benefic in dezvoltarea politicii de marketing a magazinului Idea Casa. Ne dorim sa fim si pe viitor o platforma prin care puteti ajunge la noi si noi colaboratori.
Giorgio Ferraro: Si eu va multumesc si prin intermediul dumneavoastra chiar as vrea sa lansez o invitatie catre toti dezvoltatorii imobiliari, proiectantii si beneficiarii care vor sa legam o colaborare reciproc avantajoasa sa ne contacteze cu ajutorul formularului de mai jos.