Unul din cele mai specificate branduri de centrale din ultimul an a ajuns la afaceri de 33 de milioane de euro in Romania
|Viessmann, care este conform prospec.ro unul dintre cele mai specificate branduri de centrale termice din ultimele 6 luni (alaturi de Vaillant, Immergas si Ariston) a inregistrat in 2017 o crestere a cifrei de afaceri cu peste 10%, ajungand la afaceri de 33 de milioane de euro la noi in tara.
Conform declaratiilor oferite de Valentin Nan, responsabil marketing Viessmann Romania, cel mai vandut produs din portofoliul Viessmann a fost central termica de apartament Vitodens 050-W, iar cea mai mare cerere de produse a fost generata de Bucuresti, Transilvania, Banat, dar si in Dobrogea.
Din dorinta de a fi in pas cu ultimele tehnologii, Viessmann a dezvoltat si aplicatii mobile pentru utilizatori, proiectanti, instalatori si operatori service, in care sunt incarcate cataloage si diferite documentatii tehnice, iar de la lansare, doar din Google Play acestea au fost descarcate la nivel global de aproape 300.000 de ori.
Grupul Viessmann este prezent in Romania de 20 de ani si a dezvoltat la noi in tara o retea de peste 1000 de parteneri autorizati care acopera intreg teritoriul tarii.
Sursa articol: constructiv.ro